پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پاییز ۹۹ پراید به آخر خط می‌رسد

  • کد خبر: ۲۶۱۸۲
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
پاییز ۹۹ پراید به آخر خط می‌رسد
رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی ناجا اعلام کرد که برابر تعهدات طرف خودروساز، تولید پراید به نیمه دوم سال ۹۹ نخواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سید کمال هادیانفر درباره سرانجام خط تولید پراید و پژو که بنا بود در سال ۹۹ متوقف شود، گفت: با تلاش‌هایی که صورت گرفت و با تحلیل صحیحی که ما از تصادفات داشتیم، همچنین در جلسات مختلف با معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت و معدن، مدیران سایپا و ایران خودرو و دیگر مسئولان تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شد.

وی ادامه داد:‌ درباره خودرو پراید، در حال حاضر دو مدل  آن دیگر تولید نشده و خط تولیدش متوقف شده است. یک مدل که سال قبل خارج شد و یک مدل هم همین دو هفته قبل آخرین تولیدش انجام و رسانه‌ای هم شد.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: ‌تنها پراید ۱۳۲ مانده که طبق گفته مدیران شرکت، تعدادی تعهد از گذشته دارد که به زودی آن‌ها را تحویل داده و به ما تعهد کردند تا قبل از پایان نیمه اول سال و آخر مرداد ماه خط تولید آن را هم جمع کنند. به این ترتیب دیگر در نیمه دوم سال خط تولید پراید را نخواهیم داشت. 

هادیانفر افزود: ‌درباره سواری پژو ۴۰۵ هم جلسه‌ای با مدیران ایران خودرو داشتیم، آن‌ها هم تعهداتی داشتند اما گفتند که به‌زودی این خودرو را هم از رده خارج خواهند کرد.

وی تصریح کرد: ‌همچنین در جلسه‌ای با حضور وزیر صمت و فرمانده ناجا بنده تأکید کردم که خودروسازان باید خودروهای مناسبی با ایمنی بالا برای جایگزینی پراید پیش‌بینی کنند که اعلام شد این موارد در دستورکار قرار دارد و حتی ایران خودرو، خودرو جایگزین را هم مشخص کرده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->